Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

29. studenoga 2010.

NAGRADICA ČETVRTA

Volim ovaj blogek jer se ovdje nesebično daje u svim oblicima-od podrške,pohvala pa do nagradica..
Meni je jutro započelo s novom nagradicom koju mi je poklonila Milka koja je tek ušla u ove blogerske vode ali suuper joj ide !!


Šaljem pusse od srčeka,draga Milka i VELIKOO hvala na nagradici...:)
Nagradica ima 3 zadatka:

                         1.Zahvaliti se osobici koja vas je nagradila
                         2. Napisat 7 stvarčica o sebi
                         3.Nagraditi 15 blogeka 

Ovo je najteži dio,pisati o sebi....
Ja sam vrlo jednostavna (znači i  užasno komplicirana ) preiskrena i preemocionalna osobica,velika obožavateljica mog perzijskog egzota mačka g.Medenog koji je bio maneken za moju prvu MICU TORBICU..
Knjige su oduvijek moja veelika ljubav,iako sam sada malo to zapustila jer torbice su mi zaokupile i san i javu...Sanjam ih doslovno,a kada svane moooram ih napraviti!!
Navukla sam se i na internet kroz ove postove i moju FB stranicu,a laptop mi  je doslovno 3 g  služio samo za poneku igricu!!
Obožavam dobre ljude i zaista se trudim okružiti se takvim pozitivcima-a najnajveća dobrica je moj suprug!!
Drage moje ,nemam pojma da li je ovo 7 ili 77 stvarčica koje me opisuju,ali to sam JA ...:)

Nagradicu darujem od srčeka...:
                                                1.   Izzy
                                                2. Katarina
                                                3.Raky
                                                4. Danijela
                                                5. Lenka
                                                6.Violetta
                                                7.Andreja
                                                8. Dijete u svemiru
                                                9. Bebi cipelice
                                               10.nakit.tic
                                               11.Krpe&Zakrpe
                                               12.Cvjetna vila
                                               13.Zondra
                                               14.Sandra Z.
                                               15.Mare

 Drage moje ..poslužite se !!!
                                                  

                          

4 komentara:

  1. hvala micica:)))...ovu nagradu još nemam a baš mi je nekako fensi:)))....
    pusa i tebi i mačku a može jedna i najvećoj dobrici :)))....

    OdgovoriIzbriši
  2. I mi svi troje tebe jubimo....:)
    Veseli me da ti se nagradica sviđa !!

    OdgovoriIzbriši
  3. jos jedna :)
    stigla mi je nagradica, a ja je sad prosledjujem vama! Cestitamoooo! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala,mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...:)

    OdgovoriIzbriši