Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

14. studenoga 2010.

KUKIČANI ŠEŠIRIĆI




Između mojih mica torbica nastali su ovi šeširići...
Naruđbe na   micetorbice@gmail.com

Broj komentara: 12:

  1. Preslatki su ti sesirici, jedan ljepsi od drugoga:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Oduševljavaš me svojom originalnošću i duhovitošću. Mice, torbice, slatkice,bisernice, dobrice.... jednostavno mi se sve sviđaju. I ovi šeširići naravno.

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja,pa mi smo Osječanke finee,duhovite i nadasve prezgodne cure...:)

    OdgovoriIzbriši
  4. A kad je to molit ću lijepo"između"?Umorila sam se već od davanja ti komentara tipa slatko,lijepo,mrak,divno,originalno,od kuda te ideje,Auuu!
    Sad samo čekam kad ćeš se ponoviti i dokazati nam da si i ti s ovoga planeta!Točka!:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Mjauu, mjauu, mjauuu!!!
    Preslatko i kreativno, mjauu!!!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tatjana nasmijala si me do suza.............
    Pa sada si otkrila da sam ja s planete mjau-mjau..:)
    Zondrice,hvala puuunooo!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. U potpunosti se slažem s tobom mijaooooo

    OdgovoriIzbriši
  8. Divni su šeširići, a još kako si ih originalno pokazala, svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
  9. Morala sam nešto smisliti jer nemam malih manekena za šeširiće,pa je ova mica bila supermodel....
    Hvala,mjauuuuuu..

    OdgovoriIzbriši