Mice Torbice

NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
NNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

28. veljače 2011.

KOMPLETNA ISTINA O MICAMA TORBICAMA

Nedjelja 27.2.2011  19.01h dolazi mi ova poruka s meni nepoznatog broja i tada od meni  nepoznate vrlo hrabre osobice...
"Pozdrav Mica Torbica! Zato si ti na bolovanju-da možeš fušarit?!Kao ljubiteljica knjiga trebala bi znat da se piše narudzba a ne narudjba.A na blogu malo zaobilaziš istinu,zar ne?? "

Tko god me imalo pozna ,zna da imam najveću manu na svijetu tj.da UVIJEK GOVORIM ISTINU!!!
Jer ISTINA je jedino moje ubojito oružje,posebno za ovakve zlice od opaka koje žive da bi drugome nanosile zlo!!
Moj Mican je najnajnaj bolji čovijek kojega poznajem,ali na mene ne da ,a posebno kada nisam ništa kriva,pa je Velepoštovanoj odgovorio porukom da sam ja zaista bolesna te da netko tko nema hrabrosti se potpisati nakon ovakve poruke je u stvari osoba zbog koje sam ja 2g na bolovanju..
Velepoštovana odgovara-
"Aha,bit će na bolovanju dok je živa..Nije lako mahati metlom sa 150 kila,ali jezikom maše bez problema.Vi ste ćoravi pa to ne vidite."

Samo jedna velepoštovana je ovo mogla napisati!!!!
Vrlo je znakovito da ona ZNA da ću ja do kraja života biti bolesna!!
ali krenimo priču od početka...
 Ja sam rođena Osječanka i premda sam mislila da nikada neću otići iz tog mog voljenog grada,ljubav me dovela u Slavonski Brod prije 6g..
Živjeti bajku je nešto što se rijetko tko može pohvaliti (ako izuzmem svekrvu) ali nama se to desilo i još uvijek traje,a jedino za savršenstvo mi je nedostajao posao!!
Javljala sam se na sve natječaje ,a mladić na Birou me je strašno cijenio te smo stalno bili u kontaktu (zaista jedno prekokrasno biće ,a njemu sam prvome javila da sam dobila posao) jer sam ja razvojačeni branitelj te sam s tim statusom imala prednost pri zapošljavanju...hahahahahaaaaaaaa a baš zbog toga je krenula moja kalvarija!!
Željela sam se zaposliti POŠTENO ,bez veza vezica i muljanja-ma odmah vidite koja sam ja naiva...
I tako je došao taj dan-moj rođendan kada me je moj budući ravnatelj nazvao i rekao mi da sam dobila posao....66 žena-a oni izabrali mene!!! JA MISLIM KAKO SU TO POŠTENI LJUDI...( doobroo i sama se sada smijem na to )
To je bilo daaavne 2008-a sustavnim mobbingom doveli su me za vrlo kratka 4 mj do totalnog sloma te sam završila kod moje psihijatrice(na svu sreću da sam od frendice dobila za nju  preporuku) te je moje bolovanje započelo....I još traje-jer su se bolesti nadovezivale jedna na drugu zbog silnog stressa tijelo je podložno svemu  i smanjio mi  se imunitet te sam bila 2009 zbog teške upale pluća u bolnici-gdje sam jedva ostala živa jer su mi dali lijek na koji sam  alergična,a prilikom punkcije su me povrijedili te i dan danas 24 h trpim bol,a 2010 sam bila na prvoj a sada vršim pripreme za 2 operaciju zbog CIN III . o čemu  sam već pisala...
 Micu koju svi znate kao veselu ,nasmijanu ,pozitivnu i NORMALNU -uništili su Velepoštovana  sa svojom ekipom,a to je njoj pis of kejk jer imati više od 30g ,manje od 30kg s krevetom i biti tooliko zao da te nitko ne voli vjerojtno u njoj stvara ovisnost da tlači sve oko sebe.
Ja nikada nisam bila guzičar ,pa nisam se ni sada dala spustiti na taj nivo -iako me je tolika nepravda duugo boljela dok se nije našla jedna dobra osobica i rekla mi konačno istinu
" Pa dijete drago,zar ne shvaćaš da taj posao nikada nije ni bio tebi namjenjen?"
Shvatila sam isti tren-ali do tada su prošli mjeseci plača,noćnih mora,maltretiranja od strane potplaćenih doktora,žalbi,žalbi,žalbi...
Hodala sam po kući u spavaćici i nisam imala volje ni za što do tog divnog dana kada sam ugledala ručke koje mi je poslala frendica i napravila sam prvu Micastu torbu....Sve ostalo je išlo spontano i malo po malo sam se trgla i borim se i dalje s nespavanjem a i s tolikom NEPRAVDOM..
BORIT ĆU SE I DALJE( skupa s svojim odvjetnikom koji radi pro bono jer kako kaže iako je stručnjak za radnička prava "nikada još nije imao ovakav slučaj"),DO POSLJEDNJEG DAHA I SA SVIM MOJIH MILION KG...hahaha eto tu sam bar  u prednosti...
pozz velikim mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...:)
                                    Vaša Mica Torbica


Broj komentara: 26:

  1. Ti si živa sila i nema šanse da te nešto zaustavi ili barem na tren uspori! Pronašla si ono u čemu si dobra, što te ispunjava i što te veseli (uz Micana, naravno!), a sve ostalo...nije vredno ni spomena, a kamoli živciranja! Budi svoja Slavonko i ne daj se! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. jao Mica moja, ne pratim te dovoljno dugo, pa ništa od ovoga nisam znala, ali kao osoba koja je 5 godina trpjela mobing od strane narcisoidne luđakinje potpuno te shvaćam... Srećom ili nesrećom, mobing se na mene nije toliko fizički izrazio pa sam bila samo dva mjeseca na bolovanju, jer kad se nešto ne vidi, komisija ti ni ne da da budeš tako dugo na službenom bolovanju, ali i dan danas (evo, prošlo još skoro 5 godina od zadnjeg dana mučenja) osjećam mučninu u želucu kad se sjetim svega...

    Ne daj se Mica! :grli:
    btw. vidim da imaš već odvjetnika, ali jesi li se javila Udruzi za mobbing iz Zagreba? možda mogu dodatno pomoć...

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga moja mica, samo ti želim dati podršku u svemu što radiš i što te veseli, jer danas smo suočeni s nepravdom na svakom koraku...bitno je biti nasmiješena "botoksirana, implatirana i liftirana" barbi bez djece i po mogućnosti bez muža, dodvoravati se i ulizivati pa da uspiješ dobiti i zadržati posao ili imati strica na položaju! To je realnost koju "oni gore" neće nikad priznati! Tolko o tome da branitelji i ini imaju prednost pri zapošljavanju!
    Želim ti puno sreće u borbi s vjetrenjačom!
    S obzirom da je takva tema tvog posta, još bih samo dodala da sam upravo putem bloga upoznala prekrasne osobe pune optimizma koje su isto tako prošle neku vrstu svoje kalvarije, a radeći nešto za svoju dušu i družeći se sa sebi sličnim osobama našle su novi smisao i vjeru u ljude! Zato zanemari zlonamjerne poruke, nasmiješi se i hrabro kroči naprijed, jer imaš kraj sebe muža koji ti je podrška i koji te voli, zar treba još nešto!
    Veliki zagrljaj i prihvati se vrnđanja ili šivanja :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Mico, ne daj se i što bi moja svekrva rekla: pusti budalu kraju:)! Znam da nije utešno, ali u životu sve dodje na naplatu, pre ili kasnije.
    Samo napred i do poslednjeg daha sa svih milion kg:)!

    OdgovoriIzbriši
  5. Mico ja tvoj Blog od nedavno pratim, divim se cesto tvojoj kreativnosti.
    Nepravda me boli, nepravda nikad prema nikom nije lijepa, a nazalost je Planeta puna oholih osoba.
    Ja ti zelim sve najbolje na ovom svijetu,
    mislim da bi ignorisanje bilo najpametnije.
    Neke osobe uzivaju u tome druge da dovode do sloma zivaca, ako nemas nacina da im kontriras istom mjerom (ako neznas sta njih nervira), nedaj im do znanja da te pogadjaju.
    Na lijevo uslo - na desno izaslo.
    Primi pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zato je naš mudri narod davno rekao "Nije svako zlo za zlo!"
    Šteta što si sve to morala proći.Meni su tvoje mice i ostala živinčad nešto najpozitivnije i najiskrenije i najnevinije što sam ikada vidjela u žene s rozim šeširićem i čijeg se kupusastog duha ne mogu najesti.Nikako!!!

    I zato mi je bilo neizmjerno drago što sam i ja naruDJila svoju jednu jedinu i neponovljivu točkastu micu!!!A zlice od opaka iliti Krodelija Demon završit će još mršavija bez ijedne točke..ili tačke,ha?????

    OdgovoriIzbriši
  7. Budi hrabra, ne daj se maltretirati u svom privatnom prostoru, u svoje mukom stečeno slobodno vrijeme. Imaš podršku svih nas jer svi imamo mobing iskustva-veća ili manja. Čuvaj svoje zdravlje i micana.....Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ma sve ih po spisku i uzivaj u ljubavi i stvaranju predivnih kreacija. Divna si i budi svesna toga. Topli pozdrav iz Nisa :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne brini se Mico, samo se ti drži svojih torbica koje su prekrasne i gledaj naprijed, ne okreći se prema nazad i ne dozvoli da drugi upravljaju tvojom srećom. Bez obzira na vanjske okolnosti, mi sami biramo kako ćemo reagirati na njih. Drži se svoje kreativnosti i svog uživanja, a druge pusti njihovoj muci:))))))Svatko mora sam sebe pogledati u ogledalo...

    OdgovoriIzbriši
  10. Svrati na Škrinju kreativnosti, da malo podigneš raspoloženje:)Ima divan post:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Grozno kakvih sve ljudi ima, ne pratimo se dugo ali dajem ti svu moguću podršku u ovo.... nedavno sam za fakultet radila spoveći seminar o mobbingu i zgrozila se kakvih sve slučajeva ima, nadam se da si se ili da se hoćeš javiti udruzi za Mobbing i nadam se da će ti barem malo pomoći... drži se :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Cure su sve rekle prije mene, glavu gore i ignoriraj niske strasti i malene duše.. ti si u svemu pronašla sebe, svoj put i svoje male micice koje pršte od radosti i veselja:)))

    OdgovoriIzbriši
  13. HVALA VAM OD SRČEKA NAJDRAŽE MOJE!!!!!
    Udruzi za Mobbing sam se prvo javila,a tek onda sam uzela odvjetnika!!
    Morate znati da JA JESAM ignorirala Velepoštovanu (koja je samo činovnica u referadi,a ne šefica btw)ali ona si to ne može dozvoliti,pa čačka vraga..
    Uvijek pazi što želiš-MOGLO BI TI SE OSTVARITI!!!!!
    Marina ,nisam našla tvoj kontakt pa te molim javi mi se na micetorbice@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga Micika znam kako ti je, Samo srećom imaš svog Micana kraj sebe. Ja sam sve to prolazila sama i nisam izdržala. Branitelj sam od '91, bila sam u gardijskoj brigadi, skinula se na kraju 93. jer nisam imala želudac za sve igre i igrice. Mobbing je došao na žalost kad se još nije znalo za njega. Sredili su me svi koji su bili u prilici. A sad imam svoj kreativni kutak i blogove pod motom: " ne diraj me"
    Držim ti fige draga da se što prije riješiš svih zlica od opake
    pa pa

    OdgovoriIzbriši
  15. Samo hrabro Draga, nemoj si dopustiti da te sprovocira jedan takav SMS.
    Budi hrabra i radišna kak si bila i do sada. Pazi na se.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  16. Duhiću-ipak si IZDRŽALA!!
    Baš sam PONOSNA NA TEBE.....
    JOLANDA -HVALA DUŠICE!!!
    SVIMA KOJI SU MI POSLALI MAIL SE OD SRČEKA ZAHVALJUJEM NA POTPORI I LIJEPIM RIJEČIMA...
    KREATIVKE-NEMA VAS U SVEMIRU I SVE VAS JUBIM OD GLAVE DO REPA...mjauuuuuuuuuuuuuuuuuuu:)

    OdgovoriIzbriši
  17. znaš šta, ja toj tvojoj nadzornici želim da kad joj dođe vrijeme, provede vječnost sa tvojom svekrvom... to će joj biti dovoljno...
    ljubim puno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Dobra vilo-pa zar si baš toooliko okrutna???
    Čak joj niti ja ne želim takvo što......hahahahahaha:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Draga moja, bodi močna in ne oziraj se na ljudi kateri ti škodijo.
    Spremljam tvoj blog in tvoji izdelki so super.
    Vse lepo, pozdravček iz Slovenije. Gabi

    OdgovoriIzbriši
  20. Nisam te čitala poslednja dva posta i baš naletim na ovaj tako tužan post a u isto vrijeme iskren i ohrabrujući. Drago mi je što postoje osobe poput tebe koje ništa ne može slomiti pa ni neka zla osoba kojoj je vjerojatno duševna hrana raditi svinjarije.
    Puse velike za iskrenu i hrabru Micu

    OdgovoriIzbriši
  21. Draga moja Phoenix,ovo je naša stvarnost i na veliku moju žalost ja nisam jedina!!!
    Infantilne i iskomplexirane osobe tlače "slabijeg" od sebe...hahahaha što s mojih milion kg je bila veeeelika greška u ovom slučaju!!
    Vjeruj da mi nije apsolutne podrške i nadnad ljubavi moga Micana i mojih dragih odabranih prijatelja ,mene možda više ne bi niti bilo.....
    Spomenuti mladić s biroa je bio prvi koji mi je rekao kome i što trebam pisati ,a da ne govorim o mom zaista jedinstvenom odvjetniku,genijalnoj psihijatrici,prekrasnoj dr opće praxe itd..
    Ali svako zlo za neko dobro-da me nisu mučili i doveli do dna nikada nebi bilo MICA TORBICA,ovoga blogeka i puuno vas prekokrasnih osobica koje sam upoznala te se smatram nevjerojatno sretnom i nadasve bogatom osobicom!!
    HVAAALAA VAM SVIMA OD SRČEKA DRAGE MOJE,VOLI VAS
    VAŠA MICA...:)

    OdgovoriIzbriši
  22. Znam da nije neka utjeha, ali da se sve to nije desilo ne bi bilo ni torbica? Zar ne? A torbice su stvarno nešto specijalno! Ja sam oduševljena količinom mašte i kreativnosti u njima...

    OdgovoriIzbriši
  23. tek sad sam vidila ovaj post i bas se malo zgrozila....boze, kakvih sve ljudi na svijetu ima!!..ne daj se mico,nemoj se ni trena sekirat zbog takvih..cuvaj zdravlje i budi nam i dalje draga,vesela i kreativna..kissssss!!!

    OdgovoriIzbriši